woensdag 29 oktober 2008

Cris Caanen 2.0

Als voorloper op een van de ontdekte trends in 2009 (personal branding) vertel ik hier iets over mezelf. Cris Caanen 2.0

Geboren en getogen in Neerbeek, en op 15-jarige leeftijd verhuisd naar Geleen. Daarna op kamers gewoon in Maastricht, Tilburg en Amsterdam om daarna te settelen in Maastricht.

In de 26 jaar die ik op deze planeet rond ren heb ik gewerkt voor Hans Verkerk Keukens (sales), Talent in Business (projectmanagement) en Geerlings Marketing (Internet Marketing consultant en COO iGear).

Ik ben iemand die veel heeft gezien: Sri Lanka, Egypte, Noord Amerika, Europa, Australie, Thailand, Laos en de Malediven. Ik reis dan ook graag rond met een backpack.

Mijn interesse voor digitale trends is ontstaan tijdens mijn universitaire studie in Tilburg (Strategic Management) waar een van mijn goede vrienden Marcel Verboom me heeft geïnfecteerd met interesse in gadgets, en de integratie van gadgets in real-life en virtual life. De rol van het internet en alles wat erop gebeurd fascineert me enorm. Toen ik echter op wieowie.nl even een testje deed, zag ik pas in welke mate we geregistreerd staan. Ik heb wellicht wel 50 gebruikersnamen en wachtwoorden binnen mijn Identity 2.0 en dat worden en telkens meer. Nu er steeds meer mensen zijn die met deze gegevens en databases internet marketing activiteiten ontplooien rijst bij mij de vraag: 'hoe kan ik mijn online identity gaan beschermen?' En in het verlengde van de trend voor 2009 (personal branding) 'Hoe kan ik mezelf gaan promoten, en wat zijn daar de voordelen van?'

Wie heeft er visies of antwoorden op deze vragen en ideeën over de voordelen van personal branding? Reageer dan aub op dit blogartikel.

Groet,

Cris Caanen
site

Geen opmerkingen: