vrijdag 24 oktober 2008
iGear start opnieuw samenwerking met Faculteit Hogeschool Zuyd
iGear neemt in deze het gehele traject voor zijn rekening van strategie, design, marketing, development en lancering. Deze webapplicatie zal ervoor zorgen dat er elk studiejaar minder mensen een BAS (binden afwijzend studieadvies) krijgen. Hiermee vergroten we het succespercentage van de opleiding en kunnen mensen die door ziekte, overmacht, een sterfgeval of om andere reden de boot dreigen te missen, bijles krijgen van gekwalificeerde docenten van de hogeschool. Het unieke in dit project, is dat de bijles gevers de docenten zijn die het betreffende vak ook geven op de Hogeschool. Echte pure vak kennis dus en gegarandeerd een hoge kwaliteit bijscholing.
Met deze webapplicatie draagt iGear zijn steentje bij aan innovatie in het onderwijs. Indien u meer wilt weten over dit project of mogelijkheden voor deelname. Neemt u dan gerust contact met ons op via 043-3251051 en vraag naar Cris Caanen.
iGear - internet innovations
www.igearinternet.nl
www.internetinnovations.nl
Trends in de virtuele wereld - web 2.0 en nu?
bedankt voor het lezen van dit stuk. Dit stuk gaat over de trends op het gebied van internet marketing nu we gewend zijn aan web 2.0. Iedereen heeft tegenwoordig toch zijn eigen you-tube, hyves, linkedin, hotmail, gmail, twitter en worldpress enz. enz. accounts en we zoeken allemaal dagelijks alles op op google. Na de internet bubble van een aantal jaren geleden stel ik u nu de vraag om de echte waarde in te schatten van deze ontwikkeling. Google zit met 20.000 mensen dagelijks te denken over hoe ze hun goodwill kunnen gaan verzilveren. Het bedrijf is miljarden waard maar maakt slechts enkele tientallen miljoenen winst per jaar. Wie kan Google helpen? Of komt er een tweede bubble?
Wie kan er een strategie aangeven die de waarde van hyves, you-tube, google en andere service suppliers kan omzetten naar cash geld. Zijn het de blog's waar producenten vitale informatie vandaan halen voor produkt ontwikkeling? Wat heeft dit tot nu toe met de kosten voor R&D gedaan? Zijn deze kosten echt gereduceerd door het gebruik van Blog's? En de bedrijven die eigenlijk geen produkten aanbieden zoals google, yahoo en youtube, hoe verdienen ze hun geld?
Hoe ziet u de invloed van menselijk contact in dit vraagstuk. Tot op welk niveau zullen de virtual social networks de plek gaan overnemen van levensecht contact? Is dit een bedreiging voor you-tube, hyves etc.?
Kortom ik heb een groot aantal verschillende vragen over trends en de gevolgen van web 2.0 en de plek die het in ons leven gaat innemen. Ook wil ik graag weten wie er tips heeft over het kapitaliseren van goed lopende websites. Wie heeft er hier visie? De hamvraag is hier: "Hoe maak ik van clicks geld?"
Ik wil hier ook graag in discussie treden over de mogelijkheden tot marktkapitalisatie van MKB bedrijven en de manier waarop we met zn allen de komende 10 jaar geld kunnen verdienen aan het www. Wie kan me hierin helpen en wie kan een markt kapitalisatie strategie richting aangeven voor het MKB?
Om een aantal andere kernwoorden mee te geven aan dit stuk voeg ik hieronder nog wat woorden toe en een link naar onze webpagina.
Marketing, design, Internet marketing, webdesign, webdevelopment, marketing consultancy, search engine, marketing communicatie, online marketing, webwinkel ,zoekmachine marketing, zoekmachine, promotie, domein, reclamebureau, adwords, internet site.
Kijk voor meer informatie over deze onderwerpen op:
www.igearinternet.nl
www.geerlings.nl
iGear - de toekomst van SEO
Bedankt voor het lezen van dit stuk.
Ik hoor graag uw mening over de trends en de toekomst van SEO voor websites van het MKB.
Kijk voor meer informatie over SEO op onze site
Over dit weblog
Recente projecten: www.go4fm.nl van de hogeschool Zuyd Heerlen
iGear lanceert nieuwe sustainability project met VARTA
iGear voert telkens verschillende sustainability projecten uit en zette daarom een nieuwe website op:
www.igear-sustainability.nl
Door onze drukke agenda is deze site tot op heden 'under construction' maar deze zal snel gevuld worden met onze laatste sustainability projecten. iGear zet zich in voor een beter millieu middels de volgende projecten:
* KINON Aachen, onderdeel van Saint Gobain Glass Solutions gaat binnenkort een website lanceren voor de verkoop van een uiterst energiezuinige glazen design radiator op de Duitse markt. Deze radiator zal de energieverbruik voor een huishouden drastisch verlagen en is daarbij ook nog estetisch aantrekkelijk. iGear heeft de duitse marktstudies gedaan voor de online radiatormarkt om zo adequaat advies te kunnen geven over hoe KINON de Duitse markt moet gaan bewerken.
* Rockwool - brandveilige isolatie. Geerlings Marketing heeft in samenwerking met Rockwool verschillende onderzoeken gedaan in de afgelopen jaren hoe isolatie de energiebehoeften van huishoudens kan terugdringen. Ook deden we in samenwerking met TNO verschillende brandonderzoeken. Nu zijn we bezig met het samenstellen van vuistregels voor het plaatsen van isolatiemateriaal om huizen energiezuiniger en brandveiliger te maken.
* Saint Gobain Glass Solutions ontwikkelde onlangs een nieuwe soort dubbelglas waarmee een EPC waarde gehaald kan worden van 0,6. Dit is een uitzonderlijk lage waarde en betekent dat huizen met dit glas uiterst energiezuinig kunnen worden gebouwd. Saint Gobain Glass pioniert hiermee in de glaswereld en iGear ontwikkelde een micro-website voor de begeleiding van de introductie en promotie van het glas. Ook deze site zal binnenkort online komen en zal dan ook zichtbaar worden op onze site en we zullen er ook aandacht aan schenken op onze sustainability website www.igear-sustainability.nl
iGear iGear Internet lanceert nieuwe website
* Binnenkort lanceren we de nieuwe site voor de hogeschool zuyd; www.go4fm.nl
* Binnenkort lanceren we de nieuwe site voor Saint Gobain Glass Solutions voor hun laatste innovatie Climaplus One (domeinnaam nog geheim)
* Binnenkort komt ook het webdesign project voor de nieuwe pinifarina telefoon beschikbaar (domeinnaam nog geheim)
Kijk voor onze vernieuwe website op www.igearinternet.nl
iGear Marketing Communicatie
iGear biedt naast strategische concepten, internet marketing en top end webdesign ook traditionele marketing communicatie middelen. Het design en idee achter deze marketing communicatie wordt uitgevoerd door onze eigen gekwalificeerde en ervaren inhouse designers. We stellen onze marketing communicatie middelen zorgvuldig samen en we zorgen voor een subtiele balans in online en offline communicatie. We kunnen ook ú adviseren en begeleiden over een manier om uw marketing communicatie naar buiten te brengen. We zijn met Geerlings Marketing van oudsher sterk op het gebied van strategie, creatie en operations, en daarnaast hebben we ons met igear in de laatste jaren sterk gericht op internet. De balans tussen online en offline marketing communicatie is belangrijk om een eenduidige en coherente marketing communicatie strategie uit te voeren, en daar zijn we sterk in door deze tweesprong. Hieronder treft u een aantal van onze producten aan die dikwijls inzetten om onze klanten te ondersteunen bij hun marketing communicatie:
• Direct Mail
• Brochure
• Huisstijl
• Logo
• Nieuwsbrief
• Poster
• Kalender
• Bureau-onderlegger
• Mousepad
• Flyer
• Advertentie in een vakblad
• Advertenties in een dagblad
• Advertorial
• Productblad
• Sticker
• Verpakking
• Banner
• Geboortekaartje
• Cd/DVD hoesje
• Slipper
• Bedrijfskleding
Graag willen we ons assortiment aan marketing communicatie middelen uitbreiden op basis van de vraag in de markt. Als internet innovators weten we dat er een grote toekomst ligt voor co-creatie van ideeën, producten en diensten via internet. We willen u dus uitnodigen om contact met ons op te nemen met ideeën over marketing communicatie middelen die u nog mist in ons assortiment. Hiermee helpt u ons en uw bedrijf om in de toekomst nog gerichter te kunnen inspelen op de vraag naar effectieve marketing communicatie. Onze contact gegevens vindt u op deze website. Kijkt u ook eens voor meer informatie over iGear op onze website.
www.igearinternet.nl
iGear Marketing
Over iGear Marketing Maastricht en Amsterdam
iGear Marketing is onderdeel van Geerlings Marketing. Oprichter en eigenaar van Geerlings Marketing is Patrick Geerlings. Hij heeft jarenlange ervaring als strategisch marketing consultant en werkte voor bedrijven als Saint-Gobain, Rockwool, Vodafone, Varta, Hogeshool Zuyd, IBM, Rabobank en Ciroën Nederland. Patrick staat er voor om complexe marketing vraagstukken uit te kristalliseren tot werkbare eenheden. Geerlings Marketing is daarom al jaren het verlengde van het bestuur, het management of de marketing afdeling van organisaties. Geerlings verbindt in deze rol de strategie met de praktische invulling van middelen. Het gevolg is dat we zeer effectief en kostenefficiënt werken met bijvoorbeeld een gemiddelde respons rate van 12% op direct mails. We zijn daardoor bij Geerlings ware kunstenaars in succesvolle DRM (Direct Respons Marketing) campagnes.
Sinds 2 jaar is Geerlings Marketing richtinggevend op het gebied van internet marketing. De werkwijze van Geerlings Marketing is doeltreffend. Ten eerste is het belangrijk om de gedrag op het web te identificeren. Op basis van het ontdekte gedrag worden de doelgroepen gesegmenteerd. Dit doen we dikwijls met interactieve webmodules. Vervolgens is het ook op het web de kunst om waarde te creëren voor de eindklant.
Geerlings Marketing is een one-stop-shop. Het grafisch design van zowel offline en online marketing communicatie middelen gebeurt in-house op onze locaties in Amsterdam en Maastricht. Ons design-team bestaat uit gekwalificeerde, hoogopgeleide en ervaren mensen met ieder hun specialisme. Marketing, strategie en creatie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden bij Geerlings Marketing. U kunt hier terecht voor alles op het gebied van webdesign zoals website ontwerp, webdevelopment en webmarketing (internet marketing).
Graag willen we ons bedrijf en ons diensten blijven uitbreiden op basis van de vraag in de markt. Daarom hebben we deze landing page opgezet. Op deze pagina kunt u lezen welke rol marketing speelt binnen iGear en Geerlings Marketing. Als internet marketeers weten we dat er een grote toekomst ligt voor co-creatie van ideeën samen met onze klant, maar ook met hun klanten., producten en diensten via internet. We willen u dus uitnodigen om contact met ons op te nemen met uw ideeën en visies over marketing zodat we in de toekomst nog gerichter te kunnen inspelen op uw vragen. Onze contact gegevens vindt u op deze website. Kijkt u ook eens voor meer informatie over iGear, marketing strategie en onze referenties op onze website.
www.igearinternet.nl
iGear Design
Over iGear Design
iGear Design is onderdeel van Geerlings Marketing. Binnen Geerlings Marketing gaat design, strategie en internet hand in hand. Marketing is immers een discipline die ervoor zorgt dat een product of dienst succesvol vermarkt wordt. Visuele aspecten vormen daarin een belangrijk onderdeel.
Design is een vak apart. Dit vak verstaan we bij iGear Design maar al te goed. Onze eigen in-house designers hebben ruime ervaring en hebben allen hogere grafische opleidingen gevolgd. Dit maakt iGear designs altijd inventief en apart. Op deze speciaal ingerichte landing page zal de speciale rol van onze designers binnen ons bedrijf worden toegelicht en zullen we u vertellen waarom design onlosmakelijk verbonden is met de marketing wereld. Ook zullen we u vertellen hoe we bij iGear Design werken en welke processen we volgen om tot een mooi design te komen dat precies aansluit bij de wensen van onze opdrachtgevers.
Een project start altijd met een strategisch plan waarin we verschillende online en offline communicatiemiddelen inzetten om doelen te bereiken. Nadat we een duidelijk aanvalsplan hebben geschreven worden de designers ingeschakeld. Onze service delivery managers zorgen ervoor dat het design team precies begrijpt van de klant bedoelt. Hier zijn het doel van de campagne, de doelgroep en de manier waarop de klant zijn boodschap wil ventileren essentiële ingrediënten voor de gesprekken.
Dan trekken de designers zich terug en gaan ze ideeën zoeken. We gebruiken hiervoor mindmaps en brainstorm sessies. Alle ideeën worden opgeschreven want vaak ontstaan uit de gekste ideeën de beste ideeën. De truc is om door te zoeken en verder te denken. Stel de vraag achter de vraag.
Nadat de ideeën van het design team besproken zijn met strategisch consultants en internet marketeers gaan de designers aan de slag op de digitale tekentafel. We gebruiken hiervoor de laatste software van Adobe. We werken veel met Indesign, Photoshop en Illustrator. Voordat de eerste designs worden gemaakt wordt er echter eerst gezocht naar de perfecte beelden om een creatief concept een gezicht te geven.
Na het finaliseren van een schets wordt deze gepresenteerd aan onze opdrachtgever door een van onze service delivery managers. De feedback die we krijgen verwerken we in het concept tot we precies die gevoelige snaar raken die de opdrachtgever vraagt.
Op deze manier hebben we reeds vele grote en kleine bedrijven geholpen om hun marketing doelstellingen te bereiken. Maar we willen ons bedrijf en onze producten blijven uitbreiden en verbeteren op basis van de vraag in de markt. Als internet innovators weten we dat er een grote toekomst ligt voor co-creatie van ideeën, producten en diensten via internet, hierin is design een belangrijk onderdeel. We willen u dus uitnodigen om contact met ons op te nemen met uw ideeën en visies over design zodat we in de toekomst nog gerichter te kunnen inspelen op uw vragen. Onze contact gegevens vindt u op deze website. Kijkt u ook eens voor meer informatie over iGear en onze referenties op onze website.
iGear webdesign
Over iGear webdesign
iGear biedt naast strategische concepten, internet marketing en traditionele marketing communicatie middelen ook top end webdesign. Dit webdesign wordt uitgevoerd door onze eigen in-house webdesign specialisten die ruime ervaring hebben op dit gebied, en allen grafische opleidingen hebben gevolgd. iGear webdesign is altijd inventief en apart.
Bij iGear bouwen we niet alleen websites, maar bedenken we creatieve concepten. We bedachten al succesvolle creatieve concepten voor o.a. de Hogeschool Zuyd, Varta, Rabobank, IBM, Rockwool en Q-bic. Een fraai webdesign is hierin van groot belang want een website is vaak het visite kaartje van een campagne. Onze webdesign teams werken nauw samen met onze internet marketeers en marketing strategen zodat een website er niet alleen verbluffend uit ziet, maar ook nog doet waarvoor hij wordt gebouwd. Wij bouwen geen websites om het bouwen, maar omdat het business betekent voor onze klanten. Daarom spreken we bij iGear ook liever van business partners dan van klanten. In onze projecten streven we altijd naar een samenwerkingsverband en stellen we samen met onze partners conversie doelen op. Webdevelopment en een goed webdesign is voor ons een middel.
Naast top-end webdesign hebben we meer in huis. Ook op het gebied van 3D, 3D modelling services, flash animaties, game development en interactieve weblogs zijn we specialist. Middels ons GSS (global sourcing system) hebben wij een wereldwijd netwerk van programmeurs, software devellopers en technology providers die ons telkens in staat stellen om ons te laten werken met de laatste nieuwe technieken, methoden en applicaties.
Graag willen we ons bedrijf en ons product blijven uitbreiden op basis van de vraag in de markt. Als internet innovators weten we dat er een grote toekomst ligt voor co-creatie van ideeën, producten en diensten via internet, hier is interactief webdesign een belangrijk onderdeel van. We willen u dus uitnodigen om contact met ons op te nemen met uw ideeën en visies over interactief webdesign zodat we in de toekomst nog gerichter te kunnen inspelen op uw vragen. Onze contact gegevens vindt u op deze website. Kijkt u ook eens voor meer informatie over iGear en onze referenties op onze website.